În mod inevitabil, popularitatea Pokemon Go este în scădere
La aproximativ două luni de la lansarea Pokemon Go, numărul utilizatorilor se află în scădere constantă.
Nu a trecut mult timp de când o mare parte dintre prietenii voștri s-au jucat Pokemon Go. Este foarte probabil ca mulți dintre ei să continue să fie interesați de acest fenomen cultural, dar, în mod evident, entuziasmul s-a mai domolit. Nici măcar noutățile despre popularul joc nu mai generează atât de mult interes.
În principiu, este destul de greu să aproximăm dacă fascinația pentru Pokemon Go se află pe o curbă descendentă ce nu se va mai opri, dar un lucru este sigur. Numărul utilizatorilor care intră zilnic în joc e mult mai mic decât în urmă cu câteva săptămâni. Conform graficului de mai jos, publicat recent de Apptopia, trendul nici măcar nu pare să se potolească.
În altă ordine de idei însă, dacă sunteți în căutarea unei părți bune în această ecuație, s-ar putea ca aceasta să existe. Graficul ar putea reprezenta faptul că numărul utilizatorilor se stabilizează. Cei care și-au instalat Pokemon GO pe telefon doar de dragul experimentului, au dispărut, iar cei care au rămas sunt fani. Practic, la această oră, mai sunt activi doar cei care sunt în mod autentic interesați de joc și care vor continua să piardă câteva ore în fiecare zi în universul virtual,
De asemenea, rata de descreștere a numărului de jucători nu este foarte abruptă, cei de la Niantic mai având totuși o șansă să mențină viu interesul pentru creația lor. Din păcate, au fost făcute multe greșeli de dezvoltare și nu este exclus ca interzicerea de diverse trucuri in-game pentru facilitarea capturării de Pokemoni să aibă, mai degrabă, urmări negative, decât pozitive. Ideal ar fi ca actualizările ulterioare aduse jocului să fie un răspuns la cererile jucătorilor. Dacă vor să genereze alte câteva sute de milioane de dolari în încasări, cei de la Niantic ar trebui să-și revizuiască atitudinea.